Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

foto1
Sztandar i Kompania Honorowa KP PSP w Mielcu
foto1
KP PSP Mielec
foto1
4 Maja Dzień Strażaka
foto1
Walka z żywiołem – Nasza specjalność
foto1
Stop Pożarom Traw


998

Zmiana rozmiaru czcionki:
 TRYB PRZYJMOWANIA, ROZPATRYWANIA I ZAŁATWIANIA SKARG I WNIOSKÓW PRZEZ KOMENDANTA POWIATOWEGO PSP W MIELCU:
 
        Praca w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu  trwa od godz. 7.30 do godz. 15.30 od poniedziałku do piątku. Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu  zgodnie z Zarządzeniem Nr 10/2015 z dnia 26.06.2015r. przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków  raz w tygodniu tj. w każdy poniedziałek, w godz. 14.00 – 16.00.
        W pozostałych dniach tygodnia, interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje wydział właściwy ds. organizacyjno-kwatermistrzowskich KP PSP w Mielcu, który sporządza protokół ustalonego zgłoszenia skargi lub wniosku.
       Nadzór nad trybem załatwiania i rozpatrywania skarg i wniosków sprawuje wydział właściwy ds. organizacyjno-kwatermistrzowskich KP PSP w Mielcu, który prowadzi również rejestr skarg, wniosków i anonimów.
       Skargi i wnioski dotyczące działalności i funkcjonowania tutejszej komendy załatwiane są przez właściwe komórki organizacyjne komendy powiatowej zgodnie z właściwością rzeczową.
        W terminie 3 dni od daty otrzymania skargi Naczelnicy Wydziałów KP PSP w Mielcu informują wydział właściwy ds. organizacyjno-kwatermistrzowskich o sposobie jej załatwienia.
     
        Zgodnie z art. 221 §1 i §3 - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r., nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) oraz §8 ust.1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002r., nr 5, poz. 46) zapytania prawne nie zawierające imienia, nazwiska i adresu pozostawia się bez rozpoznania.
 
 
 
zarządzenie - załatwainie skarg i wniosków
 

 
  TRYB PRZYJMOWANIA, ROZPATRYWANIA I ZAŁATWIANIA SKARG I WNIOSKÓW PRZEZ PODKARPACKIEGO KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO PSP W RZESZOWIE:
 

          Podkarpacki Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej zgodnie z Zarządzeniem nr 9/09 PKW PSP w Rzeszowie z dnia 12.05.2009 w sprawie ustalenia trybu przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków - przyjmuje interesantów  jeden raz  w tygodniu tj. w każdy poniedziałek w godz. 14.00 – 16.00.
          W pozostałych dniach tygodnia, interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Wydział Kadr, Organizacji i Nadzoru KW PSP Rzeszów.
 
 

 

SYSTEM OSTRZEGANIA

2.1

STOP POŻAROM TRAW

"NIE DLA CZADU"

W TEJ CHWILI

Odwiedza nas 26 gości oraz 0 użytkowników.

LICZNIK ODWIEDZIN

0152915
DziśDziś195
WczorajWczoraj222
Ten tydzieńTen tydzień195
Ten miesiącTen miesiąc4759
WszystkichWszystkich152915

BIAŁA KSIĘGA

ksiega

Lokalizacja KP PSP Mielec